vrijdag 7 juni 2013

Trouwbusje Amersfoort

Via Serge had ik opnieuw een opdracht voor het vervoeren van een bruidspaar tijdens hun trouwdag. De opdracht was om ze in Amersfoort Vathorst op te halen, naar het gemeentehuis van Amersfoort te brengen en daarna terug te brengen bij de kerk, welke vlakbij hun huis was.

Die dag was het werkelijk schitterend weer, dus dat was optimaal genieten. Busje opgehaald uit de stalling en vervolgens 1 uur geprutteld om op plaats van bestemming te komen.

De hele rit verliep die dag vlekkeloos en het bruidspaar was erg tevreden over de geboden service.

Dus hierbij even een paar foto's welke ik gemaakt heb van het bruidspaar bij het busje.

Van 2013 trouwbusje
Busje bij het gemeentehuis van Amersfoort.

Van 2013 trouwbusje


Van 2013 trouwbusje
Startproblemen bij de bus???

Het leek die dag wel "nationale trouwdag", want voordat mijn bruidspaar aan de beurt was, liep er een ander pas getrouwd paar het gemeentehuis uit en, en terwijl ik op mijn bruidspaar zat te wachten zag ik de volgende 2 paren al aankomen. Ik hoop dat iedereen net zo'n prachtige dag heeft gehad als ik.

groeten en tot de volgende update
Marcel

Geen opmerkingen: