dinsdag 3 juni 2014

Briebelbus @ Super Opkikkerdag 2014


Vorig jaar heb ik mee gedaan aan 1 van de Super Opkikkerdagen, welke door de stichting Opkikker worden georganiseerd.
Stichting Opkikker verzorgt Opkikkerdagen voor gezinnen met een langdurig ziek kind, zodat na veel vervelende dagen de leuke dagen toch nét iets langer duren!(quote van de site www.opkikker.nl)

Begin mei werd ik gebeld door de Stichting Opkikker of ik misschien nog een keer aan een Super Opkikkerdag wilde meewerken. Voor de activiteiten die zij op bungalow park De Eemhof organiseren zochten ze een pendelbusje om mensen te vervoeren van de ene naar de ander activiteit.

Omdat ik het de vorige keer erg leuk vond om te doen heb ik direct mijn medewerking toegezegd. Dus op dinsdag 3 juni ging ik met mijn Briebelbusje naar de Eemhof. Ik was optijd aanwezig en zo zag ik vele voertuigen arriveren.

Van 2014-06-03 Super Opkikkerdag
Van 2014-06-03 Super Opkikkerdag
De Super 7 club was ook dit keer goed vertegenwoordigd. Maar er waren ook vele motoren te zien.

Van 2014-06-03 Super Opkikkerdag
Van 2014-06-03 Super Opkikkerdag

Ook de politie, brandweer, reddingsbrigade een helicopter team, koets met paarden waren aanwezig. Dit geeft wel te denken wat voor een grote operatie dit is om zo'n dag voor elkaar te maken.

Van 2014-06-03 Super Opkikkerdag
Van 2014-06-03 Super Opkikkerdag
Van 2014-06-03 Super Opkikkerdag

Naast al deze voertuigen waren er ook clowns, piraten en kasteel heren/jonkvrouwen aanwezig. En iedereen doet zijn best om de bezoekers een onvergetelijk dag te bezorgen.

Van 2014-06-03 Super Opkikkerdag
Van 2014-06-03 Super Opkikkerdag
(Op de foto Clown Keppie, Clown Vlinder, Clown Lien, Clown Fier)

Ik heb mijzelf nuttig gemaakt met het rijden van pendelritten over het park om mensen zo naar activiteiten te brengen. Achteraf gezien had ik zelf iets meer kunnen geven, door niet alleen een hippie busje te besturen, maar door ook mijn hippiepak aan te trekken en mij opnieuw in mijn rol van hippie onder te dompelen. Dus als ik nogmaals hiervoor gevraagd wordt zal ik dit als extra iniatief erbij doen.

Van 70-ies party verbiest ( 14-04-2012)

Ik heb het ook dit keer weer als een hele leuke dag ervaren en ik hoop een bijdrage te hebben geleverd aan een onvergetelijke dag.
Mocht u toch nog vragen hebben? Stuur me een email: Briebelbus[@]Gmail.com of laat een reactie achter.
groeten
Marcel

Geen opmerkingen: